RomanaEnglishRussianSpanishChineseJapaneseFrenchItalianGermanArabic
"Un Samurai sta neclintit in fata mortii ca o stanca in fata furtunii"
Kempo TV
''The Bodyguard''
6 Mai 2014
Kempo la ''Razvan si Dani'' 2014
30 Aprilie 2014
Kempo FM
Kempo MMA, Amatto Zaharia
Radio.GSP (radio.gsp.ro), 8 Ianuarie 2014
INTERNATIONAL FEDERATION OF ASSOCIATED WRESTLING STYLES
Clara Ilie - PR Agency
Revista - Sport Revolution -
Armura.ro
Asistenta online pentru asigurari !
AgerPres
FR KEMPO - Qr code

Statut F.R. Kempo

STATUT

FEDERATIA ROMANA DE KEMPO

 
CAPITOLUL I
MEMBRII FONDATORI , DENUMIRE , STATUT JURIDIC ,
COMPONENTA ,  DURATA DE FUNCTIONARE , SEDIU , PATRIMONIU
 
 
          Art. 1. MEMBRII FONDATORI
 
1.    Asociatia CLUBUL SPORTIV DE ARTE MARTIALE „AMATTO BUDOKAN” cu sediul in BUCURESTI , str. Padurea Craiului , nr. 3 , bl. H3bis , ap.5 , sect.3 ,  avand Certificat de Identificare Sportiva  nr. B/A2/ 00005/2001 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
2.     Asociatia CLUBUL SPORTIV DINAMO BUCURESTI cu sediul in BUCURESTI, sos. Stefan cel Mare nr. 7-9, sector 2, avans Certificat de identificare Sportiva nr. B/A/00043/2001
3.    Asociatia CLUBUL SPORTIV RG BUCURESTI  cu sediul in BUCURESTI , Aleea Barajul Rovinari , nr. 3 , Bl. Y13 , sc. 4 , et. 2 , ap. 69 , sect.3 ,  avand Certificat de Identificare Sportiva  nr. B/A2/00001/2002 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
4.     Asociatia CLUBUL SPORTIV SHIN-DOJO  cu sediul in BUCURESTI, sos OLTENITEI, nr. 46-52 , bl. 7A , sc. 4, ap.114 , sect.4 ,  avand Certificat de Identificare Sportiva  nr. B/A2/ 00235/2007 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
5.     Asociatia CLUBUL SPORTIV DINAMOVISTI FIGHT – cu sediul in BUCURESTI , str. Pantelimon , nr. 328 , bl. 5 , sc. F , ap.202 , sect.2 ,  avand Certificat de Identificare Sportiva  nr. B/A2/ 00246/2007 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
6.     Asociatia CLUBUL SPORTIV GHEPES DOJO ( Bucuresti )cu sediul in BUCURESTI , sos Colentina , nr. 39 , bl. R-14 , et.8 , ap.34 , sect.2 ,  avand Certificat de Identificare Sportiva  nr. B/A2/ 00376/2002 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
7.     Asociatia CLUBUL SPORTIV „KOKUSAI” BUCURESTI cu sediul in BUCURESTI , sos. Fundeni nr.231 , bl. 114B , sc. B ,ap. 56 , sect. 2 ,avand Certificat de Identificare Sportiva  nr. B/A2/00031/2001 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata 
8.     Asociatia CLUBUL SPORTIV KUMITE DOJO cu sediul in BUCURESTI , str. Careului , nr. 3 , bl. 21F , sc.1 , et.1 , ap.9 , sect.3 ,  avand Certificat de Identificare Sportiva  nr. B/A2/ 00614/2002 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata – reprezentat   prin... 
9.     Asociatia CLUBUL SPORTIV RESPECT GYM  cu sediul in BUCURESTI , str. Macedoniei , nr. 26 , sect.1 ,  avand Certificat de Identificare Sportiva  nr. B/A2/00168/2007 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
10. Asociatia CLUBUL SPORTIV „KARATE DO AIKO „ BUCUREªTI – cu sediul in BUCURESTI , str. Postavarului , nr. 1 , bl. C3 , sc. G , at.1 , ap.4 , sector 3 , avand Certificat de Identificare Sportiva  nr. B/A2/ 00035/2002 si o durata de functionare pe perioada nedetarminata
11.  Asociatia CLUBUL SPORTIV AIKO BUCUREªTI – cu sediul in BUCURESTI , str. Jean Steriadi , nr. 54 , bl. M19 , sc. 1 , et. 1 , ap.3 , sect.3 ,  avand Certificat de Identificare Sportiva  nr. B/A2/ 00034/2002 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
12.  Asociatia CLUBUL SPORTIV DOJO , cu sediul in BUCURESTI, str. Sergent Pironas Ion , nr. 41 , sector 2 , avand Certificat de Identificare Sportiva  nr. B/A2/ 00235/2002 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
13.  Asociatia CLUBUL SPORTIV TUDORI cu sediul in BUCURESTI , str. Mircea Eliade , nr. 2 , sector 1 , avand Certificat de Identificare Sportiva nr. B/A2/00370/2002 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
14.  Asociatia CLUBUL SPORTIV DE SPORTURI MARTIALE SIG cu sediul in BUCURESTI , str. Bonea Marin , nr. 20 , sector 3 , avand Certificat de Identificare Sportiva nr. B/A2/00582/2002 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
15.  Asociatia CLUBUL SPORTIV „COLD STEEL” cu sediul in BUCURESTI , str. Mihai Bravu , nr. 303 , bl. 18A , sc. A , et. 4 , ap.19 , sector 3 , avand Certificat de Identificare Sportiva nr. B/A2/00047/2005 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
16. Asociatia CLUBUL SPORTIV SAKURA cu sediul in str. Stadionului , Bl. 28 , sc. D , ap. 75 , Buzau , jud. BUZAU , avand Certificat de Identificare Sportiva nr. BZ/A2/00080/2002 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
17.  Asociatia CLUBUL SPORTIV MAFORCE  cu sediul in str. Primaverii , nr. 35 , Targu Mures , jud. MURES ,  avand Certificat de Identificare Sportiva nr. MS/A2/00253/2005 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
18.  Asociatia CLUBUL SPORTIV ”MURESUL” TARGU MURES cu sediul in str. Parcul Sportiv Municipal , nr. 4 , Targu Mures , jud. MURES ,avand Certificat de Identificare Sportiva nr. MS/A1/00023/2001 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
19.  Asociatia CLUBUL SPORTIV AQUILA cu sediul in Giurgiu , jud. GIURGIU , sos. Bucuresti, bl. 71/1 D , sc. B, apt. 19, ,  avand Certificat de Identificare Sportiva nr. GR/A2/00023/2001 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
20.  Asociatia CLUBUL SPORTIV  WUSHU MAXX MANGALIA  cu sediul in jud. CONSTANTA, Mangalia, str. Muncitorului nr. 4, bl. M-4, sc.B, apt.19, ,  avand Certificat de Identificare Sportiva nr. CT/A2/00098/2004 si o durata de functionare pe perioada nedeterminata
 
Am hotarat , in urma vointei liber exprimate , infiintarea  FEDERATIEI ROMANE DE KEMPO , in conformitate cu Ordonanþa de Guvern nr. 26/2000 cu privire la asociaþii ºi fundaþii, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 246/2005 , in conformitate cu Legea educaþiei fizice ºi sportului nr.69/2000  modificatã ºi completatã prin Legea nr. 472/200  4, in conformitate cu Hotãrârea Guvernului nr. 884/2001 pentru aprobarea Regulamentului de punere în aplicare a dispoziþiilor Legea educaþiei fizice ºi sportului nr.69/2000 ºi in conformitate cu Decretul nr. 31/1954 privitor la persoanele fizice ºi persoanele juridice .
 
Art. 2  DENUMIREA structurii sportiveeste :
FEDERATIA ROMANA DE KEMPO , conform dovezii de disponibilitate a denumirii nr. 68068 din 10.12.2008 emisã de Ministerul Justiþiei ; abrevierea FEDERAÞIEI  ROMÂNE DE KEMPO  este FRK .
FRK se organizeaza si functioneaza in baza statutului propriu , cu modificarile si completarile ulterioare , elaborat in conformitate cu prevederile OG nr. 26/2000 cu privire la asociaþii ºi fundaþii, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 246/2005 , in conformitate cu Legea educaþiei fizice ºi sportului nr.69/2000  modificatã ºi completatã prin Legea nr. 472/200  4, in conformitate cu Hotãrârea Guvernului nr. 884/2001 pentru aprobarea Regulamentului de punere în aplicare a dispoziþiilor Legii educaþiei fizice ºi sportului nr.69/2000 ºi in conformitate cu Decretul nr. 31/1954 privitor la persoanele fizice ºi persoanele juridice precum si cu si cu statutul federatiei internationale corespondente.
          
Art. 3  STATUT JURIDIC :  Federatia Romana de Kempo este persoana juridica de drept privat , de utilitate publica , autonoma , neguvernamentala , apolitica si fara scop lucrativ.
FRK este continuatoarea de drept a activitatii ramurii de sport KEMPO care a functionat in cadrul Federatiei Romane de Arte Martiale .
FRK este o structura sportiva de interes national , singura autorizata sa organizeze si sa controleze in Romania activitatea ramurii de sport KEMPO .
Pe plan mondial KEMPO mai este cunoscut si sub denumirea de KENPO , in fapt ambele fiind unul si acelasi sport , singura diferenta fiind cea de pronuntie . Pentru evitarea confuziilor in Romania se va folosi denumirea de KEMPO .
FRK este  afiliata pe plan mondial la IKF ( International Kempo Federation ) , pe plan european la  EKF ( European Kempo Federation )  si pe plan balcanic la  BKF ( Balcanian Kempo Federation ) , fiind recunoscuta de acestea ca unic reprezentat al KEMPO-ului in Romania . 
Personalitatea juridica a FRK este dobandita in conditiile legii .
 
Art. 4  COMPONENTA : Federatia Romana de Kempo este constituita prin asocierea Cluburilor Sportive ( posesoare de CIS ) , a Asociatiilor Judetene si a Asociatiei Municipiului Bucuresti de Kempo afiliate si recunoscute de ea .
 
Art. 5 DURATA DE FUNCTIONARE a Federatiei Romane de Kempo este nedeterminata .
 
Art.6  SEDIUL Federatiei Romane de Kempo este in Bucuresti , str. Padurea Craiului , nr. 1 , bl. B2 , Parter , sc. 3 , ap. 92 , sect. 3 .
 
Art.7  PATRIMONIUL  Federatiei Romane de Kempo este in valoare de 5.000 RON si este constituit din totalitatea  mijloacelor  banesti existente in contul federatiei la data desfasurarii adunarii generale.
 
Art.8  Federatia Romana de Kempo are emblema proprie aprobata de catre Adunarea Generala a FRK .
 
                                                 CAPITOLUL  II
SCOP si OBIECTIVE
 
Art.9  SCOPUL Federatiei Romane de Kempo este de valorificare a aptitudinilor individului intr-un sistem organizat de selectie , pregatire si competitie pentru ameliorarea rezultatelor sportive , realizarea de recorduri si obtinerea victoriei ; acela de a aduna practicantii sportului Kempo din intreaga tara si de a dezvolta un spirit de prietenie si ajutor reciproc intre membrii afiliati .
         FRK  va promova latura sportiva a KEMPO-ului . FRK va duce o politica de marire a numarului de practicanti si cluburi sportive , dintre care sa fie selectati , prin intermediul campionatelor nationale , cei mai valorosi sportivi care sa reprezinte cu cinste Romania in competitiile internationale.
 
Art.10  OBIECTIVELE  Federatiei Romane de Kempo sunt urmatoarele:
- organizarea , conducerea si controlul sportului  KEMPO pe plan national ;
-dezvoltarea si promovarea Kempo pe intreg teritoriul tarii fara nici un fel de discriminare pe motive politice, rasiale, religioase, sex sau varsta;
-promovarea Kempo sub egida FRK prin intermediul echipelor reprezentative si cele ale cluburilor sportive, in competitiile internationale;
-dezvoltarea si statornicirea unor legaturi constante intre federatie si structurile sportive afiliate, in cadrul unui sistem de gestiune democratica a activitatii bazat pe autonomie, incredere, transparenta, raspundere si loialitate;
-elaborarea si organizarea sistemului competitional intern prin care se asigura desfasurarea competitiilor nationale si locale, la toate categoriile de varsta si sex conform regulamentelor si statutului federatiei internationale corespondente  
-organizarea procesului de selectie, formare, pregatire si perfectionare continua a sportivilor in concordanta cu cerintele necesare obtinerii de rezultate pe plan international;
-perfectionarea continua a nivelului de calificare a specialistilor: antrenori, instructori , arbitri, etc,in colaborare cu institutiile autorizate;
-dezvoltarea bazei materiale necesare desfasurarii tuturor activitatilor prezentate in obiectul de activitate (competitii, antrenamente, cercetare, pregatirea loturilor nationale, etc.);
-reprezentarea si apararea intereselor Kempo-ului pe plan intern si international;
-extinderea si imbunatatirea relatiilor de cooperare cu federatiile de specialitate din alte tari,  precum si cu forurile mondiale si europene la care federatia este afiliata;
-colaborarea cu alte federatii, asociatii, fundatii sau organisme de specific (inclusiv societati comerciale) din tara sau strainatate, in vederea realizarii obiectului de activitate;
-promovarea spiritului de fair-play in competitii si in salile de antrenament;
-interzicerea folosirii substantelor dopante in activitatea sportiva si pedepsirea celor care le utilizeaza;
-organizarea unor activitati de cercetare in domeniul sportului Kempo , cit si organizarea de seminarii, conferinte, cursuri pentru prezentarea rezultatelor acestor cercetari;
-valorificarea de materiale sportive specifice domeniului Kempo cit si a celor nespecifice;
-elaborarea si editarea de publicatii proprii privind activitatea Kempo , producerea si valorificarea materialelor tehnice si publicitare legate de domeniul sau de activitate (casete video, compact discuri, reviste, carti, pliante, calendare, agende, tricouri, genti, etc.);
-colectarea, prelucrarea si prezentarea pe diferite suporturi a informatiilor din domeniul Kempo , cit si valorificarea acestora.
  
 
CAPITOLUL  III
ATRIBUTIILE FEDERATIEI ROMANE DE KEMPO
 
Art.11 Federatia Romana de Kempo organizeaza activitatea KEMPO  in concordanta cu prezentul statut , cu regulamentele si hotararile adoptate de organele sale potrivit competentelor .
 
Art.12  ATRIBUTIILE Federatiei Romane de Kempo :
a)   asigura reprezentarea Romaniei in evenimentele/competitiile sportive in KEMPO .
b)   elaboreaza strategia nationala de dezvoltare a sportului Kempo , controleaza aplicarea acesteia de catre membrii afiliati;
c)   organizeaza , conduc , supravegheaza si controleaza activitatile si competitiile sportive oficiale la nivel national, in baza normelor si regulamentelor adoptate potrivit prezentului statut si omologheaza rezultatele lor;
d)    intocmeste calendarul sportiv intern si international si sprijina desfasurarea acestor activitati;
e)     elaboreaza si adopta regulamente si norme de organizare, tehnice, financiare pentru fondurile proprii si de asigurare materiala pentru activitatea proprie;
f)      organizeaza si coordoneaza intreaga activitate a arbitrilor din cadrul federatiei, privind formarea, perfectionarea continua, clasificarea si promovarea acestora pe baza unui regulament propriu de functionare;
g)     elaboreaza si realizeaza planurile de pregatire si de participare a sportivilor de performanta din cadrul loturilor nationale la competitiile internationale;
h)     colaboreaza cu Agentia Nationala pentru Sport , cu Ministerul Educatiei si Cercetarii si/sau cu institutiile din structurile acestora pentru formarea si perfectionarea specialistilor ;
i)       organizeaza sau tuteleaza competitiile oficiale cu caracter international care au loc pe teritoriul Romaniei, cu avizul A.N.S.
j)       organizeaza stagii de perfectionare sustinute de catre persoane autorizate din tara si din strainatate,pentru sportivi,antrenori,arbitri;
k)     intreprinde masuri pentru prevenirea, combaterea si sanctionarea folosirii substantelor interzise si a metodelor neregulamentare destinate sa mareasca in mod artificial capacitatea fizica a sportivilor sau sa modifice rezultatele competitiilor organizate , in concordanta cu reglementarile federatiilor internationale  si al Agentiei Mondiale Anti-Doping . Orice alte masuri ce contravin  reglementarilor sus-mentionate sunt nule de drept ;
l)       promoveaza spiritul de fair-play in competitii si in salile de antrenamente, militeaza pentru combaterea violentei si pentru folosirea tehnicilor invatate la antrenamente numai in cazuri de autoaparare ;
m)  administreaza si gestioneaza mijloacele financiare si materiale aflate in patrimoniu, in conformitate cu prevederile legale, ale statutului, regulamentelor si normelor interne;
n)     stabileste cuantumul cotizatiilor, taxelor, contributiilor si penalitatilor care se aplica in activitatea FRK ;
o)    asigura mijloace financiare si materiale prin efort propriu, din activitati nepatrimoniale specifice activitatii sportive sau din activitati economice directe realizate in legatura cu obiectul de activitate al FRK  ;
p)    se poate asocia cu persoane fizice sau juridice in scopul constituirii de societeti comerciale sau pentru participarea cu parti sociale la societati comerciale,fondurile obtinute fiind utilizate pentru activitatea specifica federatiei;
q)    exercita autoritatea disciplinara in domeniul sau de activitate in conditiile prevazute de Legea nr.69/2000 si in concordanta cu statutul si regulamentele proprii;
r)   reprezinta, sustine si apara interesele Kempo pe plan intern, in relatiile cu Agentia Nationala pentru Sport , Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, autoritatile administratiei publice centrale si locale,cu alte institutii si organizatii, precum si pe plan international,in relatiile cu forurile mondiale si europene la care este afiliata,cu federatiile de profil din alte tari sau alte foruri internationale cu implicatii in domeniul de activitate al federatiei.
s)     elaboreaza si adopta in cadrul organelor sale, potrivit competentelor care le sunt atribuite in prezentul Statut, urmatoarele : Regulamentul de transferare si imprumut al sportivilor romani in tara si strainatate , Regulamentul de organizare si desfasurare a competitiilor , Regulamentul de clasificare sportiva , Regulamentul de acordare a gradelor DAN , Regulamentul de Ordine Interioara  al FRK .
 
Art.13  Federatia Romana de Kempo elaboreaza si adopta, prin intermediul organelor sale , potrivit competentelor care le sunt atribuite in statut , urmatoarele documente:
1.     Regulamentul de organizare si functionare a FRK ;
2.     Normele de clasificare sportiva;
3.     Regulamentul privind statutul si transferul sportivilor;
4.     Alte regulamente sau norme specifice necesare desfasurarii activitatii propuse;
 
Art.14 Statutul, regulamentele, normele si hotararile emise si aprobate de catre organele FRK sunt obligatorii pentru toti membrii federatiei si membrii acestora.
 
 
CAPITOLUL IV
AFILIEREA STRUCTURILOR SPORTIVE
 
Art.15  Afilierea sportivã la Federatia Romana de Kempo se face pe baza procedurilor prevãzute în Legea educaþiei fizice ºi sportului nr. 69/2000, cu modificãrile ºi completãrile ulterioare, ºi ale Hotãrârii de Guvern nr . 884/2001 pentru aprobarea Regulamentului de punere în aplicare a dispoziþiilor Legii educaþiei fizice ºi sportului nr. 69/2000 . La FRK se pot afilia numai structurile sportive cu personalitate juridica legal constituite si recunoscute oficial prin inscrierea in Registrul Sportiv tinut de Agentia Nationala pentru Sport si dobandirea CERTIFICATULUI DE IDENTITATE SPORTIVA. Aceste structuri sportive sunt:
-         cluburi sportive persoane juridice de drept privat ;
-         cluburi sportive persoane juridice de drept public ;
-         asociatii judetene si ale municipiului Bucuresti;
          Asociatiile sportive constituite ca structuri sportive fara personalitate juridica potrivit legislatiei in vigoare si oficial recunoscute, se pot afilia numai la Asociatia Judeteana de Kempo , legal constituita, oficial recunoscuta si afiliata la FRK .
          Afilierea structurilor sportive se va face pe baza de cerere tip emisa de FRK .
          Cererea contine, sub sanctiunea nulitatii:
a)     Numarul de identificare;
b)    Certificatul de identitate sportiva- nr.si data emiterii;
c)     Denumirea structurii sportive;
d)    Sediul-judetul,localitatea,adresa,telefon,fax,e-mail;
e)     Organe de conducere si administrare;
f)      Culorile clubului;
g)     Data,semnatura,stampila.
   La cererea de afiliere se anexeaza urmatoarele inscrisuri doveditoare:
a)     actul constitutiv si statutul , autentificate;
b)    copie de pe hotararea judecatoreasca definitiva si irevocabila de acordare a personalitatii juridice,de pe incheierea prin care s-a dispus inscrierea persoanei juridice in Registrul asociatiilor si fundatiilor,in cazul structurilor sportive cu personalitate juridica;
c)     copie legalizata de pe Certificatul de identitate sportiva ;
d)    copie legalizata de pe Certificatul de inscriere in Registrul national al persoanelor juridice , in cazul structurilor sportive persoane juridice fara scop patrimonial ;
e)     copie legalizata de pe Certificatul de inmatriculare in Registrul comertului , in cazul societatilor comerciale sportive pe actiuni;
f)      dovada sediului ;
g)     dovada patrimoniului .
h)     Dovada achitarii taxei de afiliere .
           In situatia indeplinirii conditiilor statutare , Biroul Federal hotaraste afilierea provizorie pe care o supune spre ratificare primei adunari generale , care decide afilierea definitiva , in urma careia structura sportiva devine membra a FRK .
Afilierea la FEDERAÞIA  ROMÂNà DE KEMPO implicã cunoaºterea, însuºirea ºi respectarea statutului federaþiei ºi tuturor normelor ºi regulamentelor acesteia .
 
CAPITOLUL  V
MEMBRII , DREPTURILE SI OBLIGATIILE ACESTORA
 
Art.16  MEMBRII  ai F.R.KEMPO sunt  structurile sportive care detin Certificatul de Identitate Sportiva si care au primit avizul de afiliere din partea adunarii generale a federatiei .   
      
Art.17 Calitatea de membru se dobândeºte prin efectul afilierii .
 
Art.18  Calitatea de membru inceteazain urmatoarele situaþii :
a)     retragere din federaþie
b)    desfiinþare /dizolvare a membrului afiliat
c)     excluderea membrului afiliat
d)    revocarea recunoaºterii ca structurã sportivã, în condiþiile legii
e)     dizolvarea  FRK 
                18.1 Orice Membru care doreste sa se retraga din FRK va trimite o comunicare scrisa Secretariatului General . Calitatea sa de Membru va inceta imediat , dar nu se vor restitui taxele de membru platite.
                18.2  Biroul Federal are puterea de a exclude un membru pentru violarea grava a Statutului sau regulamentelor FRK . In acest caz , Adunarea generala va lua decizia finala. 
 
Art.19   DREPTURILE membrilor  sunt urmatoarele:
a)     sa exercite competentele care le sunt conferite de statutul, regulamentele, normele si hotararile federatiei;
b)    sa exercite autonom atributiile stabilite prin statutul si regulamentele proprii, in limitele lor de competenta si fara a incalca autoritatea FRK ;
c)     sa participe la competitiile oficiale nationale si internationale organizate de federatie ;
d)    sa participe la competitii internationale de Kempo , cu acordul FRK ;
e)     sa aiba reprezentanti si sa participe in Adunarea Generala a FRK , sa-si exercite dreptul la vot , sa fie alesi in organele federatiei;
f)      sa prezinte propuneri Biroului Federal si Adunarii Generale , sa initieze proiecte si sa participe activ la elaborarea hotararilor ;
g)     sa fie informati despre activitatea si rezultatele federatiei.
             
Art.20   OBLIGATIILE  membrilor  sunt :
a)     de a respecta Carta Olimpica a Comitetului Olimpic International si de a afisa nobilul spirit olimpic;
b)    sa recunoasca si sa respecte prevederile prezentului statut,ale regulamentelor, normelor si hotararilor federatiei;
c)     sa respecte si sa apere imaginea si prestigiul FRK , precum si oficialilor acesteia;
d)    sa-si achite integral si la termenele stabilite taxele si cotizatiile fata de federatie;
e)     sa asigure preluarea obligatiilor pentru membrii lor individuali (sportivi,antrenori,arbitri) fata de federatie;
f)      sa permita controlul dispus de federatie;
g)     sa garanteze desemnarea organelor lor de conducere prin alegeri libere;
h)     sa pledeze pentru sportivitate si fair-play in timpul competitiilor si antrenamentelor;
i)       sa obtina acordul federatiei pentru organizarea si participarea la 
      competitii sportive interne si internationale de Kempo ; acest acord va fi dat in  scris de catre Biroul federal.
j)       sa participe la toate evenimentele organizate de FR Kempo , competitii sportive , stagii de pregatire , in echipamentul oficial de Kempo : pantalon chimono alb , bluza chimono neagra , emblema FRK afisata la vedere .
k)     sa participe activ la organizarea evenimentelor sportive de Kempo inscriind minim 3 sportivi/competitie la minim 3 Campionate Nationale anual si 5 sportivi la minim 2 stagii de pregatire anual .
l)       sa infiinteze sectii distincte de Kempo a caror activitate sa fie desfasurata sub indrumarea directa a unui INSTRUCTOR SPORTIV sau ANTRENOR cu calificare atestata de catre Directiile Judetene/Municipale pentru Sport sau de catre Centrul National de Formare si Pregatire a Antrenorilor , avand specializarea KEMPO .
m)  este interzisa participarea activa a  sportivilor/instructorilor/antrenorilor in echipament care contine denumirea KEMPO in cadrul oricarei alte competitii sportive cu exceptia celor organizate de FRK  fara acordul scris din partea Biroului Federal al FRK  .
n)     fara a purta insemnele KEMPO sportivii membrilor FRK pot participa in absolut orice alta competitie  sportiva , altele decat cele organizate de FRK , cu conditia ca aceasta participare sa fie adusa la cunostinta Biroului Federal al FRK . In cazul in care competitia sportiva respectiva se desfasoara in aceeasi luna cu Campionatele Europene sau Mondiale , sau cu orice alt eveniment sportiv major in care este implicat FRK , iar sportivul respectiv este component al lotului national , participarea acestora se va face numai cu acordul scris al  Biroului Federal FRK , in caz contrar sportivii vor fi exclusi din lotul national din anul respectiv .
o)    participarea sportivilor membrilor FRK convocati la lotul national la antrenamentele centralizate este obligatorie .
p)    instructorii , antrenorii si arbitrii , membrilor FRK  care desfasoara activitati in Kempo sunt obligati sa participe la minim doua stagii de pregatire anual . 
 
Art.21 Membrii afiliati provizoriu : sunt structurile sportive care sunt posesoare ale Certificatului de Identitate Sportiva si care au primit din partea Biroului Federal aprobarea de afiliere provizorie.
      Drepturile membrilor afiliati provizoriu sunt cele prevazute la art.17, exceptand litera e).
      Obligatiile membrilor afiliati provizoriu sunt continute de art.18.
      Pierderea calitatii de membru afiliat provizoriu are loc in conditiile prevazute de art.20 .
 
Art.22. Un membru afiliat provizoriu poate obtine statutul de Membru numai cu aprobarea Adunarii Generale a federatiei. Conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca se stabilesc de catre adunarea generala si se vor regasi in Regulamentul de organizare si functionare al federatiei.      
 
Art. 23 Orice modificare survenita in actul constitutiv si in statutul unei structuri sportive trebuie notificata Agentiei Nationale pentru Sport  si Federatiei Romane de Kempo in termen de maxim 15 zile de la data pronuntarii sentintei definitive a instantei judecatoresti. Nerespectarea acestei prevederi conduce la suspendarea temporara a Certificatului de Identitate Sportiva de catre ANS si implicit suspendarea temporara din federatie.         
 
Art. 24 La propunerea Biroului Federal , Adunarea Generala a FRK poate acorda titlul de “Membru de Onoare al Federatiei Romane de Kempo “ unor personalitati cu merite deosebite in dezvoltarea Kempo-ului si sprijinirea activitatii federatiei, precum si calitatea de “Presedinte de Onoare” al FRK .
 
 
CAPITOLUL  VI 
ORGANELE DE CONDUCERE,ADMINISTRARE SI CONTROL
 ALE FEDERATIEI
 
Art.25  Organele de conducere , administrare si control ale federatiei sunt:    
            1.Adunarea Generala;
            2. Biroul Federal;
            3. Biroul Executiv;
            4. Comisia de Cenzori
            5. Comisia de Disciplina
            6. Comisia de Apel
 
ADUNAREA GENERALA
Art.26  Adunarea Generala este forul de conducere al federatiei si este alcatuita din totalitatea membrilor federatiei.
Norma de reprezentare este de cate un delegat cu drept de vot din partea fiecarei structuri sportive afiliate.
Delegatii se vor prezenta la Adunarea Generala cu mandat scris si stampilat emis de structura sportiva afiliata.
Numai delegatii prezenti si abilitati sa voteze vor putea decide asupra chestiunilor supuse la vot.
Pe timpul mandatului lor , membrii Biroului Federal nu vor putea reprezenta ca delegati clubul din care fac parte.
Votul prin corespondenta  nu este admis .
Toate alegerile se vor face prin vot secret cu buletine de vot .  
 
Art.27  Sedintele Adunarii Generale sunt ordinare , extraordinare sau de alegeri. Adunarea generala ordinara se intruneste o data pe an,in primul trimestru,iar cea extraordinara,ori de cate ori este necesar. Adunarea Generala are drept de control permanent asupra Biroului Federal , Biroului Executiv si Comisiei de cenzori.
 
Art.28  Convocarea membrilor la sedintele Adunarii Generale Ordinare se face de catre Biroul Federal prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, expediata cu cel putin 30 de zile inaintea datei fixate pentru sedinta.
    Convocarea va cuprinde data, ora si locul desfasurarii, ordinea de zi – cu mentionarea expresa a temelor ce vor fi dezbatute;
a)     daca pe ordinea de zi figureaza propuneri pentru modificarea si/sau completarea Statutului , convocarea trebuie sa cuprinda si textul integral al acestora;
b)    propunerile si cererile ce se doresc a fi incluse in ordinea de zi a adunarii generale trebuie sa fie transmise de catre membrii afiliati sau Biroul Federal cu cel putin 15 zile inaintea desfasurarii adunarii la secretariatul general al FRK ;
c)     pot fi dezbatute,in caz de urgenta, si problemele prezentate dupa termenul mentionat,daca acestea nu privesc modificarea sau completarea altor cereri anterioare cu conditia ca aceasta hotarare sa se ia de jumatate plus unu din numarul  membrilor prezenti.
 
Art.29 Adunarea Generala Extraordinara se convoaca de catre Biroul Federal ori de cate ori este nevoie sau in urma solicitarilor scrise a cel putin 50% + 1 din numarul membrilor asociati.           
            Sedinta Adunarii Generale Extraordinare trebuie programata in termen de maximum 15 zile de la data hotararii Biroului federal sau a primirii cererilor din partea solicitantilor  ; convocarea membrilor va cuprinde data,ora,locul si ordinea de zi-care va include numai temele pentru care a fost convocata adunarea.
 
Art.30 Adunarea Generala este statutar constituita si are putere de decizie in prezenta a jumatate plus unu din numarul delegatilor cu drept de vot desemnati de membrii asociati sa participe la aceasta. In cazul in care se constata ca adunarea generala nu are putere de decizie si nu dobandeste aceasta competenta in maximum doua ore de la inceperea sedintei, ea va fi reconvocata a doua zi la aceeasi ora . In acest caz , adunarea se va desfasura si va avea putere de decizie indiferent de numarul membrilor  prezenti.
 
Art.31
1. Hotararile Adunarii Generale se iau in mod valabil , prin vot , de catre jumatate plus unu din totalitatea membrilor afiliati prezenti .
2. Pe cale de exceptie,hotararile cu privire la alegerea membrilor organelor de conducere si control ale federatiei,la modificarile si completarile aduse statutului,la schimbarea si/sau dizolvarea federatiei,se vor lua in cazurile susmentionate,in mod valabil,de catre 2/3 din numarul membrilor afiliati prezenti .
      3. Hotararile Adunarii Generale se adopta prin vot secret sau deschis .
Propunerile vor fi supuse la vot in ordinea in care au fost prezentate.Daca pentru aceeasi problema exista mai mult de doua propuneri,ele sunt supuse succesiv votarii si fiecare delegat poate vota numai pentru una dintre propuneri.
            Nimeni nu este constrans sa voteze.
 
Art. 32 Adunarea Generala de alegeri se desfasoara din 5 in 5 ani. Propunerile nominale pentru functiile eligibile se vor depune la sediul federatiei cu minim 15 zile inaintea desfasurarii adunarii generale de alegeri.
 
Art. 33  Functiile supuse alegerii adunarii generale sunt:
1.     Presedintele Federatiei Romane de Kempo : va fi desemnat prin vot de catre Adunarea Generala Ordinara de Alegeri a FRK si are mandat pentru o perioada de 5 ani . Mandatul poate fi reinnoit.
Pentru alegerea presedintelui federatiei, membrii asociati vor depune propuneri nominale la secretariatul federatiei cu cel putin 15 zile inainte de data la care este convocata adunarea generala de alegeri;
     Pentru a fi propus si ales in functia de Presedinte al FRK trebuiesc indeplinite cumulativ urmatoarele conditii :
- programe scrise ale fiecãrui candidat privind obiectivele pe care doreºte sã le realizeze pe perioada mandatului
- curriculum vitae
- diplomã de licenþã
- experienþã de minimum 15 ani în activitatea de KEMPO ºi minim 5 ani într-o funcþie de conducere .
       Condiþii de înscriere :
- candidatul sã aibã cetãþenia românã
- sã nu fi suferit vreo condamnare penalã
- sã aibã studii superioare cu diplomã de licenþã
- sa nu fi primit sanctiuni  de catre Comisia de Disciplina a FRK pentru abateri grave .
 Pentru alegerea presedintelui federatiei este necesara obtinerea majoritatii simple ( 50% + 1 ) a voturilor exprimate . In cazul in care nici unul dintre candidati nu obtine numarul necesar de voturi , scrutinul se va repeta cuprinzand candidatii clasati pe primele doua locuri dupa primul tur. In caz de egalitate de voturi scrutinul se va repeta , castigand candidatul care are un numar mai mare de voturi.
       In cazul in care exista o singura propunere pentru functia de presedinte al federatiei si in urma primului tur de scrutin aceasta nu a obtinut majoritatea simpla a voturilor valabil exprimate se vor face noi propuneri si se va respecta aceeasi procedura de votare.
     Daca presedintele FRK isi inceteaza activitatea sau nu isi poate exercita atributiile, unul dintre vicepresedinti, desemnat de Biroul federal, le va prelua pana la cel mult adunarea generala urmatoare. In acest caz , adunarea generala va alege un nou presedinte conform prezentului statut .
2.     Vicepresedintii FRK sunt in numar de 2 : vor fi desemnati prin vot de catre adunarea generala , in ordinea descrescatoare a voturilor obtinute . Mandatul acestora este de 5 ani si poate fi reinnoit.
3.     Membrii Biroului Federal : sunt in numar de 4 ( patru ) : 3 membrii + Secretarul General .
Se aleg prin vot de catre adunarea generala, in ordinea descrescatoare a voturilor obtinute de catre persoanele nominalizate pentru functiile enumerate mai sus.
4.     Cenzorul
5.     Membrii Comisiei de Apel : 3
 
Art.34 Adunarea generala poate acorda, prin vot deschis, titlul de ,, Presedinte de Onoare “ sau ,,Membru de Onoare” persoanelor cu contributii meritorii in dezvoltarea , promovarea si sprijinirea Kempo-ului  , nominalizarile in acest sens fiind  facute de catre Biroul Federal.
    Presedintii de Onoare si Membrii de Onoare au dreptul sa participe la adunarile generale fara drept de vot . Presedintii de onoare pot participa pe baza de invitatie la sedintele Biroului Federal fara drept de vot.
 
Art.35  Atributiile Adunarii Generale sunt:
1.     Aproba statutul si actul constitutiv al federatiei, modificarile si/sau completarile acestora.
2.     Aproba programe si planuri de dezvoltare pe termen lung in domeniul de activitate al F.R.KEMPO .
3.     Aproba cuantumul cotizatiilor si taxelor percepute de federatie.
4.     Aproba planurile anuale de activitate si bugetele de venituri si cheltuieli ale F.R.KEMPO.
5.     Aproba calendarul competitional intern si international al fedeartiei;
6.     Aproba regulamentul de organizare si functionare al F.R.KEMPO
7.     Alege presedintele federatiei, confirma validarea alegerilor desfasurate pentru desemnarea vicepresedintilor si membrilor Biroului Federal.
8.     Alege Cenzorul ;
9.     Aproba raportul privind activitatea Biroului Federal, bilantul contabil,executia bugetara,raportul comisiei de cenzori.
10. Decide, in ultima instanta, asupra afilierii, suspendarii si excluderii membrilor federatiei.
11. Hotaraste in legatura cu dizolvarea federatiei si lichidarea patrimoniului, conform legii.
12. Aproba procesul verbal oficial al Adunarii Generale.
13. Aproba afilierea structurilor sportive si dobandirea calitatii de membru al F.R.KEMPO.
14. Indeplineste orice alte atributii, in conformitate cu prevederile prezentului statut.
      Procesul verbal al Adunarii Generale semnat de persoanele desemnate sa-l intocmeasca, se pastreaza la secretariatul federatiei.
      Hotararile adunarii generale devin operante si obligatorii pentru federatie si membrii sai dupa 15 zile de la data adoptarii lor,daca nu exista o alta hotarare a adunarii generale in acest sens.
 
Art.36   Cheltuielile de participare la Adunarea Generala  ( transport, cazare, diurna ), sunt suportate de catre membrii afiliati .
 
 
 
 
BIROUL FEDERAL
 
Art.37  Biroul federal asigura punerea in executie a hotararilor adunarii generale, conduce activitatea federatiei in perioada dintre doua adunari generale si este alcatuit din 7 persoane, astfel:
-         Presedinte;
-         2 vicepresedinti;
-         Secretar general;
-         1 membru ;
          Pot fi membri ai Biroului federal persoanele cu cetatenie romanã, majore, beneficiind de toate drepturile civile politice, care sunt antrenori, arbitri, instructori de arte marþiale si nu au suferit condamnari penale. El poate fi alcatuit si din persoane din afara federatiei, in limita a cel mult 2 persoane .
          Membrii Biroului federal care isi incheie mandatul pot fi realesi.
          Biroul federal se intruneste in sedinta ordinara lunar, sau ori de cate ori este necesar.
            Presedintele federatiei este si presedintele Biroului federal.
          Hotararile Biroului Federal sunt valabile numai daca sunt adoptate cu majoritate simpla (jumatate plus unu) a voturilor membrilor prezenti la sedinta, cu conditia ca numarul acestora sa fie minim jumatate plus unul din numarul total al membrilor Biroului federal. In caz contrar, Biroul federal nu poate lua hotarari.     
          La fiecare sedinta a Biroului federal se întocmeste un proces verbal in care se inscriu problemele dezbatute si hotararile adoptate, pe care il semneazã membrii prezenti. Procesele verbale se consemneaza intr-un registru cu file numerotate si se pastreaza la secretariatul federatiei. Se pot folosi si reportofoane sau alte mijloace de inregistrare, situatie in care casetele si benzile se inventariaza si se pastreaza la federatie ca documente oficiale.
            Sedintele Biroului Federal nu sunt publice.
            Membrii Biroului federal care pe parcursul unui an calendaristic nu participa la cel putin jumatate din numarul sedintelor acestuia isi pierd calitatea de membru, urmand ca la prima Adunarea Generala sa fie inlocuiti.
         
Art.38  Atributiile Biroului Federal.
           Biroul federal are urmatoarele atributii:
1. Actioneaza pentru indeplinirea hotararilor adunarii generale si respectarea de catre toþi membrii federaþiei a Statutului si Regulamentelor acesteia.
2. Adopta regulamentul de Organizare si Functionare a F.R.KEMPO, atunci cand este mandatat de catre adunarea generala.
3. Aproba statutul si transferul sportivului de performanta.
4. Aproba normele de Clasificare Sportiva, statutele si regulamentele A.J.Kempo , precum si alte acte normative privind activitatea federatiei,cu exceptia celor care intra in competenta Adunarii Generale.
5. Aproba afilierea federatiei la forurile internationale cu avizul prealabil al A.N.S.
6. Adopta calendarul competitional intern si international; organizeaza competitiile interne de nivel national;aproba omologarea rezultatelor finale ale competitiilor interne ale stilurilor componente F.R.KEMPO.
7.Aproba numirea antrenorilor echipelor nationale , componenþa nominala a colectivelor tehnice si a loturilor nationale pe baza propunerilor departamentelor, precum si planurile de pregatire in baza carora se desfasoara activitatea acestora.
8. Aproba componenta delegatiilor care urmeazã sa participe la competitiile internationale, la propunerea departamentelor.
9. Aproba regulamentele competitiilor interne,care sunt intocmite in conformitate cu regulamentele internationale .
10. Aproba structura si componenta nominala a comisiilor centrale ale F.R.KEMPO, precum si suspendarea sau eliberarea din functie a membrilor respectivelor comisii; coordoneaza activitatea acestora,avand competente de a desfiinta hotararile lor si de a lua decizii noi,ca ultima instanta de recurs.
11. Propune cuantumul taxelor, contributiilor si penalitatilor din activitatea federatiei si le supune aprobarii adunarii generale.
12. Aproba desemnarea reprezentantilor F.R.KEMPO in organismele internationale , participarea la congrese , intalniri internationale pe probleme de Kempo/Kenpo .
13.Prezinta spre aprobare adunarii generale raportul de activitate pe anul precedent,executia bugetara si bilantul contabil.
 14.Propune si prezinta spre aprobare Adunarii Generale proiectul bugetului anual de venituri si cheltuieli si proiectul anual de activitate al federatiei
15.  Aproba organigrama federatiei si politica sa de personal.
16. Aproba drepturile de deplasare in lei si in valuta ale sportivilor, antrenorilor,oficialilor,si alte drepturi banesti pentru acestia (salariu,indemnizatii,premii,prime,etc) , acestea fiind suportate din venituri proprii.
17. Aproba recompense sau scutiri de taxe pentru unii membri care au activat in vechea structura si care isi continua activitatea in F.R.KEMPO.
18. Elaboreaza si prezinta spre aprobare Adunarii Generale programele de dezvoltare a bazei materiale a federatiei.
19. Aproba acte juridice si contracte care angajeaza federatia,altele decat cele care sunt date in competenta Biroului Executiv sau imputernicitilor F.R.KEMPO.
20. Controleaza activitatea cluburilor, AJ Kempo si AMB Kempo.
21. Aproba afilierea provizorie a structurilor sportive.
22. Decide adoptarea masurilor menite sa asigure buna desfasurare a activitatii federatiei, in conditiile respectarii prevederilor statutului si a regulamentelor F.R.KEMPO.
23. Elaboreaza si prezinta spre aprobare Adunarii Generale Strategia generala de organizare si dezvoltare a activitatii pe 5 ani.
24. Indeplineste orice alte atributii prevazute in statut sau stabilite in adunarea generala.
In cazurile in care se constata incalcarea grava a legilor,prevederilor statutului si regulamentelor federatiei, precum si statutului si regulamentelor proprii de catre organe de conducere ale membrilor afiliati sau persoane din cadrul acestora, Biroul federal al F.R.KEMPO este autorizat sa dispuna suspendarea sau revocarea celor in cauza si organizarea de noi alegeri.
Hotararile Biroului Federal intra in vigoare la termenul stabilit de acesta.
 
 
BIROUL EXECUTIV
 
Art.39  Biroul executiv este organul administrativ permanent al F.R.KEMPO care asigura punerea in aplicare a hotararilor Adunarii Generale si Biroului Federal.
Este alcatuit din Presedinte , Secretarul general , Trezorier .
Atributiile Biroului Executiv sunt:
1.     decide in legatura cu solutionarea unor probleme urgente aparute in intervalul dintre sedintele Biroului Federal;
2.     decide asupra tuturor problemelor urgente privind activitatea curenta a federatiei – organizatorice,tehnice,juridice,financiare,etc;
3.     supravegheaza activitatea comisiilor federatiei;
4.     prezinta,la cerere, rapoarte de activitate Biroului Federal;
5.     aproba acte juridice in limita competentei stabilite prin ROF-ul FR KEMPO ;
 
Biroul Executiv se intruneste ori de cate ori este nevoie,la convocarea Presedintelui sau a Secretarului General al acestuia. In cadrul sedintelor se iau decizii pentru punerea in aplicare a hotararilor Adunarii Generale si Biroului Federal,rezolvarea problemelor curente si urgente din activitatea F.R.KEMPO, si stabilirea responsabilitatilor ce revin fiecarui membru al Biroului Executiv in solutionarea acestora.
Deciziile luate devin aplicabile in termenele stabilite de catre Biroul Executiv, urmand ca Biroul Federal sa fie informat in prima sedinta.
 
Art.40  Presedintele reprezinta si angajeaza legal F.R.KEMPO in relatiile cu autoritatile publice romane,cu federatiile nationale si internationale.
Presedintele organizeaza si conduce activitatea federatiei in  scopul aplicarii hotararilor Adunarii Generale si ale Biroului federal, a prevederilor, programelor si planurilor de activitate aprobate pentru domeniul coordonat.
Conduce activitatea Biroului federal si prezideaza adunarile generale.
Stabileste impreuna cu secretarul general data si ordinea de zi, precum si documentele care se prezinta in sedintele Biroului federal.
Reprezinta federatia in relatiile cu autoritatile publice, cu forurile similare din alte tari, cu federatiile internationale, cu forurile continentale ale ramurii de arte martiale respective, cu persoane fizice si juridice romane si straine in  limita  mandatului  acordat  de  Biroul  federal.   
 Asigura aplicarea si respectarea in intreaga activitate a federatiei a legislatiei in vigoare, a normelor generale stabilite de A.N.S., a statutului si reglementarilor adoptate de federatie in domeniul coordonat.
Propune spre validare Biroului Federal persoana pentru functia de Secretar General .
           
Art.41 Secretarul general  - este propus de Presedinte si validat de Biroul Federal  , in conditiile legii.
1. Stabileste  impreuna  cu  presedintele, data  si  ordinea  de  zi  a  sedintelor  Biroului  Federal, pregateste  materialele  si  lucrarile  ce  urmeaza  a  fi  prezentate  in  sedinte;
2. Organizeaza  controlul  si  sprijinirea activitatii  loturilor  reprezentative  si  a  sectiilor  afiliate, prezentand  Biroului  Federal  concluzii  si  propuneri  pentru  optimizarea  activitatii  sportive  a  acestora;
3. Organizeaza, coordoneaza  si  sprijina  activitatea  colegiilor  si  comisiilor  centrale
4. Supune aprobarii Biroului federal propuneri referitoare la:
a)    Programele si planurile de activitate.
b)   Proiectul bugetului anual de venituri si cheltuieli, situaþia periodicã a executiei bugetare si a asigurarii materiale a activitãþii.
c)   Componenþa nominalã a delegaþiilor care se deplaseaza in strainatate.
d)   Propune indemnizaþii si alte recompense pentru sportivi, specialisti sau colaboratori;
e)    Bugetul de venituri si cheltuieli pentru fiecare acþiune programata a federaþiei.
  5.Organizeaza si conduce activitatea personalului salariat din subordine;
  6.Reprezinta federatia în raporturile cu autoritatile publice centrale si locale, cu  
   persoane fizice sau juridice romane sau straine in limita mandatului acordat de Presedinte .
 7.Semneazã documentele specifice pentru departamentele coordonate in limita mandatului acordat de Presedinte . 
  8.Realizeaza legatura functionala cu compartimentele de specialitate din ANS.
  9.Colaboreaza cu direcþiile pentru tineret si sport judetene si a mun. Bucuresti, facultati cu profil sportiv, alte instituþii sau organizaþii.
 
CENZORUL
 
Art.42  Controlul financiar intern al F.R.KEMPO este asigurat de Cenzorul ales de catre  Adunarea Generala acesta trebuind a fi  specializat in domeniul financiar-contabil.
Cenzorul nu poate fi membru al Biroului Federal .
Mandatul Cenzorului este pentru o perioada de 5 ani.
Atributiile Cenzorului sunt:
a)     verifica modul de administrare a patrimoniului F.R.KEMPO ; intocmeste rapoarte pe care le prezinta Adunarii Generale;
b)     indeplineste orice alte atributii prevazute in statut sau stabilite de Adunarea Generala;
Cenzorul poate participa fara drept de vot la sedintele Biroului  Federal si ale Biroului executiv;
 
COMISIA DE APEL
 
Art.43 Comisia de apel :se alege de catre adunarea generala,prin vot deschis si este alcatuita din 3 persoane- un presedinte si 2 membri.
          Comisia de apel judeca apelurile introduse de membrii federatiei impotriva hotararilor pronuntate de catre colegiile si comisiile federatiei.
           Comisia de apel poate hotari aplicarea oricarei sanctiuni prevazute in statutul si regulamentele federatiei,cu exceptia excluderii din activitatea sportiva.
           Hotararile comisiei de apel sunt executorii.
           In cazuri exceptionale, pe baza unor probe noi, hatararile comisiei de apel pot fi revizuite de Biroul federal, hatararea acestuia fiind definitiva.
 
COMISIILE SI COLEGIILE FEDERATIEI
      
Art.44 Pentru indeplinirea atributiilor sale,Biroul Federal aproba componenta comisiilor si colegiilor federatiei ca organe de lucru consultative ,specializate pe domenii de activitate. Ele sunt subordonate Biroului Federal.
Aceste comisii si colegii sunt:
1.     Colegiul Central al Antrenorilor
2.     Colegiul Central al Arbitrilor
3.     Comisia Tehnica Centrala (organizare competitii,clasificari sportive,acordare grade)
4.     Comisia de Disciplina
5.     Comisia Centrala de Omologare Grade ( Kyu / Dan )
Organizarea, atributiile si competentele colegiilor si comisiilor se stabilesc prin Regulamentul de Organizare si Functionare al F.R.KEMPO .
 
CAPITOLUL VII
PERSONALUL SALARIAT AL F.R.KEMPO
 
 Art.45  Federatia Romana de Kempo  are stat de functii propriu ,care se aproba de Biroul Federal .
      Incadrarea si salarizarea personalului salariat se face potrivit legislatiei in vigoare.
      Fondurile aferente salarizarii personalului federatiei pot proveni de la bugetul de stat si din venituri proprii.
 Personalul salariat al F.R.KEMPO incheie contracte individuale de munca cu Presedintele  federatiei.
 
CAPITOLUL VIII
ASOCIATIILE JUDETENE DE KEMPO SI ASOCIATIA MUNICIPIULUI BUCURESTI DE KEMPO
 
Art.46  Asociatiile Judetene si Asociatia Municipiului Bucuresti de Kempo  sunt persoane juridice de drept privat,avand drept scop organizarea activitatii KEMPO la nivelul fiecarui judet.
A.J. KEMPO sunt constituite din sectiile cluburilor si asociatiilor sportive cuprinse in sistemul competitional judetean,afiliate si recunoscute de acestea.
Dobandirea personalitatii juridice se face in conditiile legii,ca asociatii fara scop lucrativ.
La nivelul fiecarui judet se poate constitui,numai cu acordul F.R.KEMPO ,o singura asociatie judeteana de Kempo/Kenpo .
Obiectivele,drepturile si indatoririle asociatiilor judetene decurg din statutul si regulamentele F.R.KEMPO.
Respectarea statutului si regulamentelor federatiei este obligatorie pentru asociatiile judetene si pentru membrii care le compun.
Directiile pentru tineret si sport judetene,respectiv a mun. Bucuresti,recunosc si sprijina asociatiile judetene si ale municipiului de Kempo .
 
Art. 47  Principalele atributii ale Asociatiilor Judetene de Kempo , sunt:
a)     elaboreaza programe de dezvoltare si promovare a Kempo-ului  la nivelul judetului;
b)    stabilesc calendarul sportiv judetean , in raport cu cel national elaborat de F.R.KEMPO
c)     organizeaza , conduc si controleaza sistemul competitional judetean si omologheaza rezultatele ;
d)    colaboreaza cu DTSJ , cu autoritatile Administratiei Publice locale , cu alti factori interesati in vederea dezvoltarii bazei materiale destinate practicarii Kempo-ului ;
e)     asigura si administreaza mijloacele financiare si materiale proprii conform prevederilor legale ale statutului , regulamentelor si normelor proprii;
f)      exercita autoritatea disciplinara asupra activitatii Kempo/Kenpo  la nivel judetean in conformitate cu statutul si regulamentele F.R.KEMPO , precum si cu prevederile statutului si regulamentelor proprii.
Membrii afiliati ai unei asociatii judetene de Kempo care nu au personalitate juridica sunt reprezentati la adunarea generala a federatiei de catre delegatul asociatiei.
 
CAPITOLUL IX
MIJLOACELE FINANCIARE SI MATERIALE
 
 Art.48 Veniturile , indiferent de sursa si cheltuielile de orice natura ale F.R.KEMPO sunt cuprinse intr-un buget propriu.
1.  Administrarea bugetului de venituri si cheltuieli se va face astfel:
-         potrivit competentelor stabilite in statutul si regulamentele federatiei si in conformitate cu prevederile normelor proprii in materie aprobate de biroul federal;
-         potrivit conditiilor stabilite prin contractele incheiate intre parti , pentru sumele acordate de organele administratiei publice centrale si locale pentru finantarea programelor F.R.KEMPO , ca structura sportiva fara scop lucrativ , de utilitate publica ;
2. La capitolul venituri,bugetul anual cuprinde:
- venituri proprii,precum si sume destinate finantarii unor programe sportive de utilitate publica
- sume acordate de organele administratiei publice centrale si locale pentru finantarea pe baza de programe a federatiei,in calitatea sa legala  de structura sportiva de drept privat,fara scop lucrativ,de utilitate publica;
- alte surse;
3. Bugetul anual se aproba de Adunarea Generala a F.R.KEMPO.
4. Exercitiul financiar al federatiei se desfasoara pe parcursul unui an fiscal,in perioada 01.ian- 31 dec. a fiecarui an,intocmindu-se un bilant contabil anual;
5.  In conformitate cu prevederile legii  F.R.KEMPO este scutita de impozite si taxe locale .
6.     Soldurile anuale rezultate din executia bugetara se reporteaza in anul urmator .
7.     F.R.KEMPO,care este structura sportiva cu personalitate juridica , fara scop lucrativ , este scutita de impozitul pe profit atunci cand utilizeaza cel putin 80% din veniturile obtinute din orice sursa in scopul realizarii obiectivelor pentru care a fost autorizata , inclusiv pentru cheltuieli de investitii si dotari , precum si alte cheltuieli de functionare.
 
Art.49  Sursele de finantare si baza materiala a F.R.KEMPO sunt constituite in conformitate cu prevederile Legii nr.69/2000.
     1. FR KEMPO are venituri obtinute din :
a.      sume destinate finantarii programelor sportive proprii si inscrise in contractele incheiate cu organele administratiei publice centrale si/sau locale , dupa caz ;
b.     cotizatiile si contributiile banesti sau in natura ale membrilor si simpatizantilor ;
c.     cotizatii , taxe , penalitati , potrivit prevederilor statutului si regulamentelor proprii ;
d.     taxe din transferul sportivilor ;
e.      donatiile si sumele sau bunurile primite prin sponsorizare ;
f.       venituri obtinute din activitati economice realizate in legatura cu scopul si obiectul de activitate al federatiei ;
g.     alte venituri , in conditiile legii.
2. F.R.KEMPO poate detine in proprietate , in administrare directa , in folosinta si/sau prin inchiriere mijloace materiale necesare activitatii sale: imobile , baze si terenuri sportive , constructii si spatii pentru sport , instalatii si dotari specifice , mijloace de transport , spatii de cazare si masa pentru sportivi.
3. F.R.KEMPO poate primi in folosinta gratuit , pe termen limitat , bunuri imobile din patrimoniul statului si al unitatilor administrativ-teritoriale .
4. Dobandirea si administrarea mijloacelor financiare si materiale ale federatiei se va face in conditiile legii.
5. F.R.KEMPO dispune de bunurile aflate in proprietatea sa si poate incheia contracte de imprumut cu conditia ca aceste acte juridice sa fie incheiate pentru realizarea obiectului sau de activitate.
6. F.R.KEMPO poate instraina bunurile mobile sau imobile finantate total sau partial din fonduri publice prin programe sau poate schimba destinatia acestora numai cu acordul Agentiei Nationale pentru Sport .
7. F.R.KEMPO are organisme proprii de administrare si gestionare a bugetului si patrimoniului constituite conform legii , a statutului si regulamentelor proprii.
8. F.R.KEMPO se supune verificarilor financiare potrivit legii si statutului propriu.
 
Art.50  F.R.KEMPO detine in exclusivitate :
-         dreptul de folosinta asupra siglei si emblemei proprii;
-         dreptul asupra imaginii individuale sau de grup a sportivilor sai atunci cand acestia participa la competitii in numele F.R.KEMPO sau purtand sigla acesteia ;
-         drepturile de reclama , de publicitate si transmisii radio/ televizate la competitiile pe care le organizeaza sau la care participa .
Aceste drepturi pot fi cesionate de catre F.R.KEMPO in conditiile legii .
 
Art.51  Membrii si membrii afiliati provizoriu ai F.R.KEMPO platesc anual o cotizatie fixa care trebuie sa fie achitata integral pana la data de 31 martie a anului respectiv . Achitarea cotizatiei dupa aceasta data atrage penalizari care vor fi stabilite in adunarea generala.
          Cuantumul cotizatiei anuale este aprobat de Adunarea Generala la propunerea Biroului federal al F.R.KEMPO.
          Neachitarea de catre membrii federatiei a taxelor si cotizatiilor anuale pana la sfarsitul anului calendaristic conduce la pierderea calitatii de membru si implicit suspendarea din orice activitate a F.R.KEMPO , inclusiv la ridicarea dreptului de participare in competitii interne si internationale , precum si suspendarea dreptului de reprezentare in organele F.R.KEMPO .
 
 
CAPITOLUL X
COMPETITII
 
Art.52  Federatia Romana de Kempo  este singura structura sportiva care are dreptul sa organizeze sau sa aprobe organizarea de competitii interne si internationale pe teritoriul Romaniei , pentru ramura de sport KEMPO/KENPO .
            La competitiile interne vor participa  numai sportivii legitimati la F.R.KEMPO , inscrierea in competitie fiind conditionata de existenta avizului medical favorabil , eliberat numai de unitatile de medicina sportiva.
            Conditiile de legitimare , drepturile si obligatiile sportivilor legitimati , precum si conditiile de desfasurare a competitiilor vor fi prevazute in Regulamentul de organizare si functionare .
            1. Biroul Federal adopta regulamentele care stabilesc conditiile de participare si de organizare a competitiilor.
            2. Membrii afiliati F.R.KEMPO , precum si membrii acestora se angajeaza sa respecte regulamentele competitiilor precum si alte decizii ale organelor F.R.KEMPO.
  3. F.R.KEMPO autorizeaza inscrierea si participarea loturilor nationale de la competitiile internationale
            4. F.R.KEMPO autorizeaza participarea membrilor afiliati la competitiile si stagiile internationale , in urma cererii scrise a acestora , cerere care va contine invitatia din partea organizatorilor , data si locul desfasurarii , conditiile financiare , etc.
  5. F.R.KEMPO are competenta exclusiva sa organizeze intalniri ale loturilor nationale ale departamentelor cu echipe similare ale altor federatii nationale , in urma unui protocol semnat intre federatii.
6. Membrii si membrii afiliati provizoriu ai F.R.KEMPO pot contacta , organiza si disputa intilniri amicale sau oficiale cu cluburi din tara sau din alte tari numai cu aprobarea federatiei . Aceste intilniri nu trebuie sa aduca prejudicii derularii normale a activitatii  sportive federatiei .
 
CAPITOLUL XI
AUTORITATEA DISCIPLINARA
 
Art.53 Autoritatea disciplinara in activitatea federatiei se exercita deplin si legitim potrivit:
a)     competentelor date de Legea nr.69/2000 pentru exercitarea drepturilor de supraveghere si control ale F.R.KEMPO si ale membrilor afiliati de catre organul administratiei publice centrale,respectiv Agentia Nationala pentru Sport;
b)    statutului si regulamentelor F.R.KEMPO, ale AJ Kempo;
52.1 Prin delegare,conform art.49.2 din Legea Educatiei fizice si Sportului , actiunea de supraveghere si control se poate exercita de catre F.R.KEMPO pentru toate structurile sportive afiliate.
52.2  Exercitarea autoritatii disciplinare se realizeaza prin:
-         un sistem coerent de sanctiuni gradat in functie de gravitatea faptelor;
-         diferentierea graduala a faptelor,aplicarea sanctiunilor,excluderea posibilitatii dublei sanctiuni pentru aceeasi fapta;
-         cauze sau imprejurari care scutesc,atenueaza,agraveaza raspunderea faptuitorului si cerintele pentru stingerea sau suspendarea sanctiunii.
Conform legii,revocarea recunoasterii functionarii structurilor sportive este de competenta Agentiei Nationale pentru Sport . Cazurile in care se poate declansa procedura de revocare sunt cele prevazute la art.48,alin 1-5 din Legea Educatiei Fizice si Sportului nr.69/2000.
 
CAPITOLUL XII
COMBATEREA VIOLENTEI SI A DOPAJULUI IN SPORT
 
Art.54  “Fair-play” si “ toleranta in sport “  sunt conceptele foarte des intilnite si care au la baza educatia. Reprezinta un mod de comportament , un concept moral , o scoala pentru viata in societate .
F.R.KEMPO militeaza pentru formarea si modelarea tuturor categoriilor de iubitori si practicanti ai sportului in spiritul de toleranta si fair-play .
F.R.KEMPO sustine eliminarea in cadrul activitatilor sportive a oricaror manifestari de intoleranta , violenta sau rasism si va sanctiona incalcarea acestor principii prin masurile dictate de biroul federal si care vor fi prevazute in Regulamentul de organizare si functionare al federatiei.
 
Art.55  Dopajul in sport constituie o amenintare grava pentru sport , pentru sanatatea fizica si morala a sportivului .
F.R.KEMPO promoveaza masurile de prevenire si combatere a folosirii substantelor interzise si a metodelor neregulamentare,destinate sa mareasca in mod artificial capacitatea fizica a sportivilor sau sa modifice rezultatele competitiilor si va pedepsi, potrivit reglementarilor in vigoare, orice persoana din cadrul federatiei care va fi depistata ca folosind sau administrand substante interzise.
 
CAPITOLUL XIII
MASURI DISCIPLINARE
 
Art.56 Nerespectarea statutului,regulamentelor hotararilor si deciziilor F.R.KEMPO de catre membrii federatiei sau de catre membrii acestora precum si de catre oficiali sunt pedepsite pe plan discplinar.
 
Art.57  Masuri disciplinare pentru structurile sportive:
a)     avertisment;
b)    penalitatea ;
c)     anularea rezultatelor competitiilor organizate de acestea ;
d)    ridicarea temporara a dreptului de a organiza competitii ;
e)     excluderea din activitatea competitionala pe o anumita perioada de timp ;
f)      excluderea din F.R.KEMPO.
Art.58  Masuri disciplinare aplicabile persoanelor fizice (sportivi, specialisti, etc) care isi desfasoara activitatea in cadrul membrilor FRK :
a)     avertisment;
b)    penalitatea ;
c)     suspendarea temporara din activitatea competitionala;
d)    suspendarea definitiva din activitatea competitionala;
e)     suspendarea din functiile detinute in cadrul F.R.KEMPO pe anumite perioade de timp;
Masurile disciplinare pt fi cumulate si legate intre ele.
 
Art.59 Competenta solutionarii abaterilor disciplinare si sanctionarii celor in cauza revine:
1. Comisiei de Disciplina in prima instanta , in functie de natura cazului respectiv si ocupatia in activitatea sportiva a persoanelor implicate , adopta masuri in solutionarea urmatoarelor abateri :
   a) incalcarea prevederilor din statutele si regulamentele structurilor sportive, in masura in care sanctionarea unei astfel de abateri este de competenta comisiilor interne de disciplina;
   b) comportamente, atitudini, gesturi agresive sau nesportive ale jucatorilor fata de arbitri, oficiali, alti sportivi sau fata de public;
   c) declaratii publice ale conducatorilor, tehnicienilor, arbitrilor sau sportivilor, care pot incita sau pot conduce la acte de violenta din partea echipelor sau spectatorilor;
   d) absenta nejustificata de la competitii, in cazul convocarilor selectionatelor nationale;
   e) manipularea sau modificarea, direct ori printr-o persoana interpusa, a materialului sau a echipamentului sportiv, prin incalcarea reglementarilor tehnice din fiecare ramura sportiva;
   f) participarea neautorizata, neprezentarea sau retragerea nejustificata din orice proba sau competitie;
   g) orice alte tipuri de abateri date in competenta comisiilor interne de disciplina.
2.Comisiei de apel a F.R.KEMPO pentru apelurile impotriva hotararilor pronuntate in prima instanta;
3.Biroului Federal al F.R.KEMPO pentru pentru recursul la deciziile Comisiei de Apel precum si pentru sanctiunile dictate propriilor sportivi de catre cluburi.
Biroul Federal al F.R.KEMPO este autorizat sa confirme , sa modifice sau sa anuleze deciziile instantelor disciplinare ale federatiei privitoare la abaterile disciplinare precum si sa adopte hotarari proprii in legatura cu acestea , potrivit prevederilor regulamentare.
Biroul federal emite Regulamentul Disciplinar referitor la natura abaterilor si sanctiunilor disciplinare,instantele disciplinare ale federatiei si competentele lor,procedura disciplinara,modul de solutionare a cauzelor si adoptarea deciziilor de sanctionare a celor vinovati. Sanctiunile ce se vor aplica vor fi cuprinse in Regulamentul de Organizare al federatiei si vor fi in concordanta cu prevederile Legii Educatiei Fizice si Sportului.
 
 
CAPITOLUL  XIV
LITIGII
 
Art.60 Membrii federatiei precum si persoanele fizice care isi dsfasoara activitatea in cadrul acestora  nu au permisiunea sa aduca in fata unei instante judecatoresti litigiile de natura sportiva cu F.R.KEMPO sau cu un membru al acesteia. Ei trebuie sa supuna oricare din aceste litigii jurisdictiei federatiei mentionat la art. 55 din prezentul statut , unei comisii de arbitraj stabilita de comun acord sau,in ultima instanta Comitetului International de Arbitraj Sportiv.
              In cazul in care partile aflate in litigiu nu pot cadea de acord asupra competentei comisiei de arbitraj,Biroul federal are dreptul sa ia o decizie.Aceasta decizie este definitiva si obligatorie .
              Membrii afiliati precum si membrii acestora sunt obligati sa respecte deciziile luate de organele de jurisdictie ale federatiei,Comisiilor de Arbitraj sau de catre Biroul Federal ca ultima instanta de apel din cadrul F.R.KEMPO.
             Nerespectarea prevederilor de mai sus se sanctioneaza potrivit art.   Din prezentul statut.
 
CAPITOLUL  XV
RETRAGEREA DIN FEDERATIE, DIZOLVAREA, PIERDEREA CALITATII DE MEMBRU AFILIAT, SUSPENDAREA SI EXCLUDEREA MEMBRILOR AFILIATI
 
Art. 60. Retragerea din F.R.KEMPOse poate face in urmatoarele conditii:
1.     hotararea de retragere sa fie aprobata in prealabil cu minimum 2/3 din voturile adunarii generale a membrului afiliat respectiv;
2.     hotararea de retragere sa fie transmisa Biroului Federal prin scrisoare recomandata sau inmanata de catre presedintele respectivei structuri sportive secretariatului fedeartiei.
               Retragerea unui membru se consemneaza in Registrul de Procese verbale ale Biroului Federal si se aduce la cunostinta proximei adunari generale.
               Structura sportiva a carei retragere a fost consemnata de catre Biroul federal isi pierde calitatea de membru FRAM si toate drepturile conferite de aceasta.
 
Art.61. Dizolvarea unui membru se aproba de catre adunarea generala a acestuia,in conformitate cu propriul statut si cu legislatia in vigoare .
               Dupa dizolvare,structura sportiva are obligatia sa transmita Biroului Federal al F.R.KEMPO hotararea de dizolvare in termen de maxim 5 zile de la adoptarea acesteia,care,la randul sau va informa adunarea generala a federatiei.
                Prin dizolvare, structura sportiva isi pierde automat calitatea de membru al F.R.KEMPO.
 
Art. 62. Daca un membru sau membru afiliat provizoriu al federatiei incalca in mod grav si repetat statutul,regulamentele,hotararile si deciziile F.R.KEMPO,Biroul Federal poate sa-i suspende drepturile sau il poate propune Adunarii Generale pentru excluderea din federatie .
                Un membru suspendat este privat de dreptul de vot in Adunarea Generala pana la ridicarea sanctiunii. Deasemenea, nu poate avea contacte privitoare la activitatea federatiei.
 
Art.63. Un membru poate fi exclus din F.R.KEMPO pentru urmatoarele:
a)     incalcarea grava a statutului,regulamentelor,hotararilor si deciziilor federatiei;
b)    ultragii grave la adresa F.R.KEMPO sau la adresa oricarui membru afiliat
c)     neindeplinirea obligatiilor financiare fata de federatie timp de 2 ani consecutiv.
                In cazurile de mai sus Biroul Federal poate adopta propunerea de excludere a membrului asociat sau afiliat in cauza cu o majoritate de 50% + 1  din numarul membrilor acestuia .
             Membrii F.R.KEMPOcare isi pierd aceasta calitate,nu au nici un drept asupra patrimoniului social al federatiei.
 
 
Art. 64. Pentru abateri grave oficialii pot fi exclusi din activitatea F.R.KEMPOde catre Biroul Federal. Aceasta hotarare se poate pronunta cu jumatate plus unul din voturile membrilor biroului.
 
CAPITOLUL  XVI
DIZOLVAREA FEDERATIEI SI LICHIDAREA PATRIMONIULUI
 
Art.65. Dizolvarea F.R.KEMPOpoate fi facuta astfel :

a) de drept ;
b) prin hotarârea  tribunalului;
c)
prin hotarârea Adunarii Generale.
65.1 Federaþia  se dizolva de drept prin:
   a) împlinirea duratei pentru care a fost constituita;
   b) realizarea sau, dupa caz, imposibilitatea realizarii scopului pentru care a fost constituita, daca în termen de 3 luni de la constatarea unui astfel de fapt nu se produce schimbarea acestui scop;
   c) imposibilitatea constituirii Adunarii Generale sau a consiliului director în conformitate cu statutul federaþiei, daca aceasta situatie dureaza mai mult de un an de la data la care, potrivit statutului, Adunarea Generala sau, dupa caz, Biroul federal trebuia sa se constituie;
   d) reducerea numarului de asociati sub limita fixata de lege, daca acesta nu a fost complinit timp de 3 luni.
Constatarea dizolvarii se realizeaza prin hotarârea tribunalului în a carei circumscriptie se afla sediul federaþiei ,  la cererea oricarei persoane interesate.
 
65.2  Federaþia se dizolva prin hotarâre judecatoreasca la cererea oricarei persoane interesate:
   a) când scopul sau activitatea federaþiei a devenit ilicita sau contrara ordinii publice;
   b) când realizarea scopului este urmarita prin mijloace ilicite sau contrare ordinii publice;
   c) când federaþia urmareste un alt scop decât cel pentru care s-a constituit;
   d) când federaþia a devenit insolvabila;  
Instanta competenta sa hotarasca dizolvarea este tribunalul în circumscriptia caruia federaþia îsi are sediul.
 
65.3  Federaþia se dizolva prin hotarârea Adunarii Generale .
În termen de 15 zile de la data sedintei de dizolvare , hotarârea Adunarii Generale se depune la tribunalul în a carui circumscriptie teritoriala îsi are sediul , pentru a fi înscrisa .
               Hotararea de dizolvare se va adopta cu 2/3 din totalul voturilor membrilor afiliati prezenti si absenti.
               O cerere de dizolvare nu poate fi admisa ca cerere de urgenta sau ca cerere de modificare sau de completare a altei cereri.
              
Art.66 În cazul dizolvarii federaþiei , bunurile ramase în urma lichidarii nu se pot transmite catre persoane fizice .  Aceste bunuri pot fi transmise catre persoane juridice de drept privat sau de drept public cu scop identic sau asemanator .
66.1  Daca în termen de 6 luni de la terminarea lichidarii lichidatorii nu au reusit sa transmita bunurile în conditiile alin. (2), bunurile ramase dupa lichidare vor fi atribuite de instanta competenta unei persoane juridice cu scop identic sau asemanator.
 66.2  Data transmiterii bunurilor este cea a întocmirii procesului-verbal de predare-preluare, daca prin acesta nu s-a stabilit o data ulterioara.
66.3          Lichidatorii vor putea fi persoane fizice sau persoane juridice, autorizate în conditiile legii.
66.4          Imediat dupa intrarea lor în functie, lichidatorii vor face inventarul si vor încheia un bilant care sa constate situatia exacta a activului si pasivului federaþiei.
66.5          Lichidatorii sunt obligati sa primeasca si sa pastreze registrele si orice alte acte ale federaþiei. De asemenea, ei vor tine un registru cu toate operatiunile lichidarii în ordinea datei acestora.
66.6          Lichidatorii îsi îndeplinesc mandatul sub controlul cenzorilor.
66.7          Lichidatorii sunt obligati sa continue operatiunile juridice în curs, sa încaseze creantele, sa plateasca creditorii si, daca numerarul este insuficient, sa transforme si restul activului în bani, procedând la vânzarea prin licitatie publica a bunurilor mobile si imobile.
66.8          Lichidatorii pot realiza numai acele operatiuni noi care sunt necesare finalizarii celor aflate în curs.
66.9          Suma cuvenita creditorului cunoscut care refuza sa primeasca plata creantei sale se va consemna în contul sau.
66.10     Daca plata creantei nu se poate face imediat sau atunci când creanta este contestata, lichidarea nu se va declara terminata înainte de a se garanta creditorii.
66.11     În orice caz, lichidatorii nu pot încheia operatiunile si nu pot remite celor în drept contul gestiunii decât dupa expirarea unui termen de 6 luni de la publicarea federaþiei.
66.12     Lichidatorii raspund solidar pentru daunele cauzate creditorilor din culpa lor.
66.13     Atât fata de federaþie, cât si fata de asociati sau, dupa caz, fondatori, lichidatorii sunt supusi regulilor mandatului.
66.14     Dupa terminarea lichidarii, lichidatorii sunt obligati ca în termen de doua luni sa depuna bilantul, registrul jurnal si un memorandum, declarând operatiunile de lichidare la tribunalul în a carei circumscriptie teritoriala îsi are sediul federaþia.
66.15     Lichidatorii sunt obligati sa îndeplineasca toate procedurile pentru publicarea lichidarii si radierea federaþiei.
66.16     Publicarea lichidarii se face prin afisarea la usa instantei în a carei circumscriptie teritoriala îsi are sediul persoana juridica, în termen de doua luni de la terminarea lichidarii.
66.17     Daca în termen de 30 de zile libere de la depunerea bilantului nu se înregistreaza nici o contestatie, bilantul se considera definitiv aprobat si lichidatorii, cu autorizarea tribunalului, vor remite celor în drept bunurile si sumele ramase de la lichidare, împreuna cu toate registrele si actele federaþiei si ale lichidarii. Numai dupa aceasta lichidatorii vor fi considerati descarcati si li se va elibera, în acest scop, un act constatator.
66.18     Contestatiile la bilantul lichidatorilor se pot formula de orice persoana interesata la tribunalul în a carui circumscriptie teritoriala se afla sediul persoanei juridice lichidate.
66.19     Dupa terminarea lichidarii, lichidatorii trebuie sa ceara radierea federaþiei.
         
 
CAPITOLUL XVII
SUPRAVEGHEREA SI CONTROLUL DIN PARTEA
AGENTIEI NATIONALE PENTRU SPORT
 
Art.67 Agentia Nationala pentru Sport  exercita supravegherea si controlul F.R.KEMPO potrivit prevederilor Legii educatiei fizice si sportului si Regulamentului de punere in aplicare a dispozitiilor acesteia.
 
Art.68  Agentia Nationala pentru Sport  numeste delegat in cadrul F.R.KEMPO .
          1) Delegatul Agentiei Nationale pentru Sport are dreptul de a suspenda executarea hotararilor organelor de conducere care contravin actului de constituire si statutului, contractelor incheiate cu ministerul, legilor, ordinii publice si sigurantei nationale.
         2) Delegatul ANS participa cu vot consultativ la sedintele organelor de conducere si administrare ale federatiei.
         3) Delegatul ANS intocmeste un proces verbal care se comunica organelor de conducere ale federatiei in cazul refuzului Biroului Federal de a relua in discutie problemele invocate de delegat .
 
Art.69 Organele de conducere si administrare ale federatiei sunt obligate sa repuna in discutie problemele care fac obiectul hotararii de suspendare.In caz de refuz din partea organelor de conducere si administrare,delegatul ANS va aduce cazul la cunostinta Presedfintelui ANS ,care decide in conditiile legii.
 
Art.70  Agentia Nationala pentru Sport  poate exercita si alte atributii fata de cele mentionate in art.63 din prezentul statut,in baza mandatului stabilit prin ordin al Presedintelui ANS.
        
Art.71 Agentia Nationala pentru Sport  avizeaza afilierea F.R.KEMPOla federatiile sportive internationale si la alte foruri europene sau mondiale , in conditiile legii.
         Cheltuielile care decurg din calitatea de membru afiliat vor fi suportate din surse financiare proprii .
 
Art.72  Agentia Nationala pentru Sport  autorizeaza participarea reprezentativelor nationale la campionatele mondiale , europene si regionale in baza cererii scrise a federatiei .
 
Art.73  Agentia Nationala pentru Sport  autorizeaza desfasurarea pe teritoriul Romaniei a campionatelor mondiale , europene si regionale .
 
CAPITOLUL XVIII
DISPOZITII FINALE
 
Art.74  F.R.KEMPO colaboreaza cu Agentia Nationala pentru Sport  , în conformitate cu dispoziþiile Legii educaþiei fizice ºi sportului nr. 69/2000, cu modificãrile ºi completãrile ulterioare, ale Hotãrârii Guvernului nr. 884/2001 pentru aprobarea Regulamentului de punere în aplicare a dispoziþiilor Legii educaþiei fizice ºi sportului nr.69/2000 ºi ale dispoziþiilor conexe.
 
Art.75  FR KEMPO are obligatia de a comunica acesteia in termen de 15 zile orice modificare a actului constitutiv si statutului . Statutul FRK nu poate fi modificat sau completat decât cu aprobarea Adunãrii Generale ºi avizul Agenþiei Naþionale pentru Sport .
 
Art.76 Biroul Federal al F.R.KEMPO decide in toate cazurile neprevazute in prezentul statut corespunzator dispozitiilor in materie ale federatiilor internationale corespondente . Daca aceste dispozitii nu exista , Biroul Federal va decide conform regulilor de drept .
          Deciziile Biroului Federal sunt definitive si obligatorii.
 
Art.77 Prezentul statut se completeaza cu dispozitiile legale in vigoare , legea aplicabila fiind cea romana. Orice prevedere din statut contrarã dispoziþiilor legale este nulã de drept.
 
CAPITOLUL XIX
 
Art.78 Prezentul statut a fost aprobat de Adunarea Generala a FEDERATIEI ROMANE DE KEMPO in sedinta din data de 18.12.2008 .
 
Art.79  Adunarea Generala deleaga imputernicitul federatiei , in persoana lui Valentin-Amato Zaharia , Presedinte , domiciliat in Bucuresti , str. x , bl. x, ap.x, sect.x , sa intreprinda demersurile necesare pentru :
a)     obtinerea de la A.N.S. a avizelor necesare in cadrul procedurii de reorganizare a F.R.KEMPO ;
b)    procedura de dobandire a personalitatii juridice a federatiei;
c)     inscrierea in Registrul Federatiilor tinut la tribunalul in a carui circumscriptie este sediul federatiei ;
d)    inregistrarea in evidenta fiscala a organului financiar in a carui raza teritoriala se afla sediul F.R.KEMPO;
e)     inscrierea F.R.KEMPO in ,, Registrul Sportiv “ tinut la ANS  si atribuirea Certificatului de identitate sportiva.
f)      Obtinerea oricaror autorizatii administrative aferente desfasurarii activitatilor specifice in deplina legalitate.